Sömntuta.


     2010-10-23 | 11:00:48

jag förstår inte riktigt vad det är som har hänt. Jag hade inga som helst problem med att gå upp på morgonen innan men nu?! Jag skulle kunna sova en hel dag ifall jag bara fick. Smått irriterande faktiskt, ge tillbaka mitt morgonhumör!! :)

Ska snart fixa till mig, ska ner och möta mitt hjärta :) Men har lite att göra innan så får hoppas att jag hinner, men det gör jag nog. Ifall jag slutar att skriva här så hinner jag ;)

Hum, finns så mycket jag skulle kunna skriva här men som jag verkligen inte kan skriva. Det är för privat. Det handlar inte ens om mig. Eller jooo, på ett vis gör det men... Det ligger där och stör och tar energi ifrån mig. Kanske har jag löst mysteriet om varför jag är så trött nu för tiden?! :) skämtåsido...

Ska tända dendär raketen som jag har satt fast på mig nu så att jag börjar agera..

Senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0