Tisdag.


     2010-10-26 | 08:17:09

Rubriken börjar bli standard på tisdagar har jag märkt... Vet inte när det var senast jag bytte ut och satte en rolig rubrik på tisdagar? Fast å andra sidan, vem bryr sig?

Snart dags att börja agera för att hinna i tid upp till solhem. Har en bajs-dag idag så jag skulle helst sluppit åka dit. En såndär dag då man bara är ful och allt är fel med en. Roligt.

Kollade på kort igår, jag tänker bli sådär supermegablond igen. Passar ganska bra i det ändå. Slipper folk missförstå mig också genom att tro att jag är smart. Neee, det spelar ingen roll vilken hårfärg jag har skulle antagligen (mest sannolikt iaf) vara lika smart/osmart för det :)

Nog om det, klockan springer iväg! Vi hörs efter solhem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0