Utmaning.


     2010-10-19 | 09:33:43

Tisdag idag och de personer som är aktiva i mitt liv och min blogg vet att det är dags för solhem och även denna underbara timme med en idiot till psykolog?! Man kan inte starta dagen på bättre sätt...

Klockan tolv idag gäller det! Jag kommer förmodligen kissa på mig och kanske göra nummer två också i ren nervositet! Skaka som ett asplöv och hyperventilera och tro att jag ska svimma.. Det kommer idag vara normalt. Vad ska jag nu utsätta mig själv för? Jooo, jag ska till badhuset! Men för att göra det lite enklare för mig själv och ändra mitt tankesätt..

Vad är det värsta som kan hända?
Det värsta skulle ju faktiskt vara ifall jag gör ovanstående. Eller att kanske baddräkten sviker mig och inte alls sitter som den gjort innan. Vilket påminner mig om att jag borde hoppa i den och testa nu.. Det skulle vara fruktansvärt ifall det är mycket folk. Att jag vänder och går hem igen, att jag inte fixar det.

Vad är det bästa som kan hända?
Att jag faktiskt övervinner alla dedär farhågorna som snurrar i skallen och faktiskt märker att det inte var så farligt. Att jag klarade det! Jag kommer vara så sjukt nöjd när jag senare idag kommer gå ut där ifrån med ett leende som kommer sträcka sig från öra till öra, en stor neonskylt ovanför huvudet som blinkar i alla möjliga färger med texten "jag klarade det"! :)

Slut resultatet?! Jag kommer klara det :) Dedär positiva som kommer infinna sig efteråt överträffar de negativa så visst kommer jag stålsätta mig! Nu har jag faktiskt min älskling med mig som stöd också och då har jag en tendens till att klara det mesta :) Allt jag behöver i mitt liv är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0