23 september.


     2010-09-23 | 12:05:48

Jahopp ytterligare en ny dag som ska passera. Har hunnit städa och nu väntar jag bara på att Micke ska åka till jobbet så att jag kan börja träna. Tänker minsann bli av med vartenda överflödigt kilo!

Det är konstigt, att när man mår dåligt vill man gå ner i vikt. Att man dessutom börjar tänka på en rad andra saker som ligger och stör gör inte saken bättre. Fast det är klart, just denna grejen tänker jag på riktigt ofta. Vänner. Jag menar, äh.. Ingen idé att ta det nu skulle antagligen bara skriva saker som jag skulle få ångra sen. Jag tar det nån annan dag.

Happ, jag vet inte vad jag skriva. Jag spelar ett spel istället. Ge mig ett liv?!!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0