Cykling.


     2010-09-13 | 12:19:05

Uääk! Håret är flötigt, jag är smutsig men jag tog en "raggar-dusch" för vi ska ut å cykla. Håret ska jag äntligen få fixat när vi kommer hem (han är duktig på att skjuta fram saker)...

Igår fick jag förresten dem, mina älskade gummistövlar! Just precis dem som jag suktat efter så länge men som alltid varit slut, nu ligger det i ett paket och färdas till kiosken där jag kan hämta ut dem :) Sen kan det gärna få börja spöregna vilken sekund/dag som helst! :) Ibland är jag glad över att få bo i Borås...

Förresten så idag blir jag kanske lite rikare på kläder och accesoarer, yooshi! Sista gångerna som vi är där nu, hon klappar ju igen :( Men ändå glad för hennes skull, bebis i magen.. Dock tråkigt för mig! Vart ska jag nu handla kläder????!!! :O

Nu är herren klar så nu får jag avsluta! Hej!

mina älskade, efterlängtade gummistövlar!!
självklart ifrån have2have >>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0