Dagen.


     2010-09-22 | 20:02:19

Det gick faktiskt riktigt bra idag uppe på solhem. Det var faktiskt riktigt kul idag och det är ju positivt! :) Vi va dock inte hela gruppen idag, långt ifrån vi var tre med mig och två gruppledare. Men faktum är att det var riktigt behagligt när det var så få. Får hålla tummarna att det fortsätter såhär :P

Ska snart ta och tända upp med lite levande ljus här, för att få lite mysigt lagom tills hjärtat kommer hem. Förhoppningsvis med smör!! (jisses, märks att jag inte har mycket att skriva om då jag kommenterar att han ska köpa med sig smör här?!)

Nix, har inget vettigt att skriva. Förmodligen mer imon då vi varit ihop ett år! :) Undrar du vad jag önskar mig hjärtat? Söt du är. Du behöver inte köpa något för det räcker med dig! Eller jooo, du kan köpa den där blåa muggen från mig till dig, den som finns på city ;) Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0