Färdigt.


     2010-09-11 | 19:48:42
Då var det färdig spelat och nu ska jag hjälpa till med maten, tacos! Gott :) Sen ska jag irritera hjärtat när han kollar på fotbollen som jag också blir tvungen att kolla på :P Ganska kul ibland dock.

Hahaha, första sidan på BT (Borås tidning) var ju riktigt intressant idag!! Hahaha, som jag skrattade när jag såg vilket "ute ställe" det gällde, Trädgår´n... Stackars alla festival människor!! Vart ska ni nu gå? Antagligen ingenstans, eller kanske till Frank´s, där hör ni hemma! Skabb!!!

Nix, nu ska jag vara en snäll tjej och hjälpa till. Det kan löna sig ibland :) Och det håller jag alla tummarna på att det kommer göra, annars kan det hända att hela mitt liv rasar samman.. Det märker vi om 3-4 månader. Nu, hjälpa till! :)

Hejsvejs suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0