Min cykel, kopp, väst,jacka å fot.


     2010-09-09 | 17:27:29

När jag fyllde år fick jag en rad älskvärda "prylar" att förgylla mitt liv med. Jag fick ett urgulligt kort på morgonen vid frukost där det innehöll info om dagen och Jaaaa, jag gillade det! Det innebar också att jag nu är 2 pälsar rikare (en väst och en jacka) och en väska ;) Plus att jag har en "oboy-kopp" som enbart är till för min varma oboy.

                    
Till kläderna så matchar jag min cykel. Min underbara cykel som är perfekt! Tack så hemskt mycket mamma, oskar och lasse. Hur nöjd som helst! Men ni glömde cykelhjälmen!! Ska jag tolka det som att ni är trötta på mig? Eller att det inte gör något fall jag slår huvudet i backen då det ändåså inte finns så mycket där i?..
Tack så jättemycket iaf, igen!!

Men presenten som betyder allra mest är nog den som sitter på kroppen. Som alltid kommer att finnas där. Ditt namn. Mikael. Min annars så fula fot som jag gärna skulle vilja skära av fall det var möjligt har blivit en del som jag aldrig vill vara utan! Faktum är att min fot är riktigt snygg nu ;) Jag älskar den (både foten å tatton), jag älskar dig och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är för dig eller tatton!  

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0