Tisdag.


     2010-09-21 | 10:16:17

För första gången så ska jag ta bussen upp till solhem. Eller ah, första gången på riktigt riktigt länge. Inte det minsta underhållande. Har ju problem med både skor och jacka. Kläderna har jag fixat hyfsat okej. Tummen upp!

Men nu var det ju detta med skor och jacka? Paraply? Jag ska ju orka släpa på allt också, och det känns trist att springa runt med ett paraply ifall det nu inte skulle regna. Likaså att ha gummistövlarna på mig. Visst skulle man kunna vara väl förberedd för någon skur kommer det ju säkert. Men ska jag satsa på paraply eller stövlar? Ska jag ha vita skor? Haha, tusen frågor och vad gör jag istället för att bestämma mig? Joo jag sätter mig och kluddar ner mitt i-lands problem så att jag kommer få stressa ännu mera!

Jag påminns nu om varför jag hatar mitt liv, tisdagar, sjukdomar, solhem, bussar och tider att passa! Ha en fin dag allesammans!



Jag avbokade tiden. Bra Marie, bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0