Tisdag.


     2010-09-14 | 10:41:28
Att det är tisdag går inte att missa, humöret är kört i botten (iallafall just nu för tillfället ska till solhem) men det kommer att vara på topp om nån timme igen! När jag går ut från yooshi med en påse ;)

Nix, hinner inte med att skriva mer trots att jag har ganska mycket att skriva om, lite om morgon dagen! Då börjar jag i mbt.. Gissa vart? Solhem!! Hhahahaha!! Känns som att jag aldrig kommer komma där ifrån :P Positiv man kan vara. Klart att jag kommer komma där ifrån nån dag.. Men inte på denna sidan utav året, men nästa!

Hoppas att mina gummistövlar anländer idag, hade varit en perfekt dag för dem idag! Men vilken dag är inte perfekt för gummistövlar när man bor i Borås?! Nåväl, nu fåre bli mina lackisar istället!

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0