Tragiska jag.


     2010-09-27 | 18:36:24

Haha, jag är mer eller mindre störd. Jag vill inget annat än att få ett sunt förhållande till mat och slippa klaga på mig själv hur jag ser ut, jag vill verkligen inget hellre! Det hade varit en dröm att en dag kunna se sig själv i spegeln och faktiskt tycka om det som speglades tillbaka, en dröm...

Nu är det ju inte så. Jag lever inte i en bubbla och tror att allt är perfekt även fall mycket i mitt liv är nästintill perfekt så är synen på mig själv långt ifrån perfekt. Det jag ser är liksom "sanningen". Jag tar in vad andra personer säger om mig, det gör jag men det försvinner också ganska fort igen. För enligt mig är det inte så.

Tänkte struntat i träningen idag och gjort naglar och intalade mig själv att jag tvättar faktiskt så jag springer och lyfter ändå.. Tills jag kollade mig i spegeln och fullkomligt tappade hakan! Haha, detta resulterade i en halvtimmes springande vilket i sin tur ledde till att jag blev ca 150 kalorier fattigare vilket nu har gjort att det infunnit sig ett visst lugn i min kropp. Jag borde träna mer, men jag vill göra mina naglar och filura på något roligt till fisen som blir 7 imorgon! :)

Haha nu mitt i allt kom jag på att ifall jag springar en timma per dag så förlorar jag hela det intaget som jag äter på en dag.. Hahahahaha!! Joo, jag är tragisk men sanningen är så och jag kan inte låta bli att skratta ibland. Jag går mig själv på nerverna så är det bara! hahahahah!!


världens bästa lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0