Badat.


     2011-04-18 | 11:16:04

Igår eller snarare i förrgår hade jag lyckats lova Oskar att jag skulle bada med honom. Men jag kan lova att det inte var helt "smärtfritt" eller enkelt. Jag vet inte hur många anledningar jag kom på till att jag inte skulle/kunde bada :P Stackars pojk!

Sen tog samvetet över och jag tvingade mig själv till att faktiskt hålla det jag lovat. Kallt var det så jag trodde att jag skulle förfrysa, men lyckligtvis så överlevde jag. Sen inledde jag (ett för mig) meningslöst uppdrag genom att försöka övertala mamma att hon också skulle åka! :)  Tro det eller ej, men faktiskt så åkte hon tillslut :) Å jisses, om hon var stolt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0