Första gången.


     2011-04-05 | 17:23:34

Då var det avklarat och det var inte sådär jättehemskt som jag hade målat upp att det skulle vara. Ska sanningen fram var det riktigt roligt :) Och jag längtar lite tills imorgon då jag befinner mig där igen!

Självklart så snicksnackar jag om onyx. Jag har haft enormt förutfattade meningar om vad det är för folk som tränar där men OJ så fel jag hade. Det var faktiskt helt vanliga människor, varken bättre eller sämre än någon annan. Tummen upp! Dessutom så träffade jag på en "gammal" bekant från skoltiden och en fika ska planeras in inom det närmaste :) Roligt!

En annan sak som jag funderar på nu är ifall man kanske skulle mäta kroppen och se vad som händer.. Det tåls att tänka på. Jag borde kanske vara lite försiktig med tanke på att det kanske går åt fel håll ifall jag börjar. Det får bli något att tänka på, nu ska jag avnjuta en morot :)


bild tagen från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0