Innan onsdag.


     2011-04-12 | 08:52:29

Jag tror att jag ska dö utav träningsvärk ändå är jag sugen på att besöka gymmet idag igen, men det får vänta tills imorgon :)

Ska strax förvandla mig till en människa (så gott det går vill säga) och bege mig upp till solhem. Efter solhem kommer mammsen och hämtar mig och vi ska förstöra våra luktsinnen ytterligare idag med att lukta på 72 olika parfymer ;) Men det är ganska så underhållande i sig så jag klagar inte! Är ganska nyfiken på vad dagens parfymer kommer att lukta som.. Igår var det både avfettningsmedel, gräs, tenor och nytvättade lakan. Ni hör ju själva...


Som vanligt är bilden snodd ifrån google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0