Lördag.


     2011-04-09 | 09:58:32

                   
                                         Bilden snodde jag från google, tack!

Tänk, nästa lördag då ligger jag förmodligen på en solstol och steeeker vid denna tiden :D Kan inte beskriva med ord hur underbart det kommer bli! Längtar som en myrslok...?

Mer då? Jag har inte så mycket att berätta, mitt liv är relativt händelselöst. Det är klart att det finns en del "måsten" som jag säkert skulle kunna ta tag i om bara lusten kunde infinna sig tex, gå upp och klä på mig, plocka undan, baka en kaka, börja packa till Turkiet... sådana där världsliga saker ;) Men det finns ett problem och det är att varken orken, lusten eller kraften tycks infinna sig idag.

Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0