Om mbt:n.


     2011-04-06 | 21:44:52

Jag spyr över mbt:n, stället som ska få mig friskare gör mig sjukare. Eller jag vet inte ifall man kan säga sjukare, men inte bättre iallafall. Idag tog det priset.

Hursom, ifall jag tyckte att förra veckan var vedervärdig var nog denna onsdagen min död. Förra veckan fick jag höra att jag hade en negativ inställning till allt. De kopplade dem ihop med att jag yttrat mig om vad jag tycker om min psykolog. Men alla människor går inte ihop så är det bara. Redan där förstod jag att jag var annorlunda, när alla andra tyckte så bra om honom men inte jag. Men jag ska komma till saken...

Idag, idag protesterade jag minsann utan att jag ens själv visste om det. Jag fick pikar under hela terapin. Och när jag väl öppnade munnen och sa något så var det fel? För så tyckte ingen annan och de tyckte att det var konstigt att jag kunde tycka så, eller ens säga så.

Men det slutar inte där. Bägaren rann över när en i gruppen yttrar sig om att det blivit en fientligstämning sedan jag kommit tillbaka. Joojoo man tackar, här är man välkommen? Det blir inte bättre när alla de andra håller med. X & X säger bara att detta får vi nog ta upp nästa gång. Men jag har ingen lust att gå dit mer. Är det så konstigt? Jag orkar inte sitta där och höra på samma problem varenda gång för att sedan få en massa pikar om det ena och det andra. Jag vill inte sitta där och ta skit eller börja ifrågasätta mig själv det blir jag allt annat än bättre utav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0