På språng.


     2011-04-29 | 09:30:01

Alldeles strax ska jag ta å snöra på mig skorna, bege mig till CL. Va riktigt längesedan nu så ska bli skönt att sitta och snacka skit :)

Efter det ska jag bege mig till knalleland "operation svarta byxor". Vet inte varför, men enda sedan jag växte ur mina svarta jeans så har jag alltid önskat mig nya. Varför jag inte köpt nya tidigare kanske verkar konstigt men jag blir alltid på så fasligt dåligt humör när jag ska prova jeans. Min kropp är nog inte riktigt skapt för jeans... :/ Men jag ska ändå ha ett par :P

Sen äre lite telefonsamtal som ska göras och därefter ett besök inne på "glas-banken" (läs systemet/systembolaget). Jahopp å det är min dag det. Å på allt detta ska man må illa som en jävla trasdocka!.... 


haha, kolla ögonbrynet!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0