Påsk.


     2011-04-23 | 23:11:20

När jag kom hem igår möttes jag inte bara utav världens mest perfekta pojkvän utan faktiskt ett "litet" påskägg också ;) Å då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka..

På bordet stod det tio rosor och jämte ett stooort påskägg som var fyllt med allt möjligt smått och gott!! Då kan man faktiskt inte göra annat än att börja storgråta, ännu mindre när man öppnar ägget och ser att det ligger lite annat än godis i det också ;) Solsidan, örhängen och ett helt underbart kort som skulle få vilken människa som helst att börja gråta! Jag är  jäkligt lyckligt lottad som har Micke :)


   

Som sagt, vilken normal människa som helst hade börjat gråta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0