Statistiken.


     2011-04-07 | 15:25:38

Haha, detta är helt onödigt vetande men jisses det får mig att dra lite extra på munnen det kan jag ju lova! ;)

Kollade min statistik nyss och jag fick mig en smärre chock. Alltså jag har inte sådär många läsare som verkligen följer min blogg, inte vad jag vet iallafall och om man ska utgå ifrån siffrorna som visades så stämmer dem med mitt vetande också. Men iallafall, för att komma till saken..

På onsdagar har jag flest besökare inne på min sida än någon annan dag, kan undra varför... HAHA!! Fyyfaan va dåligt!! Det finns bara ett sätt man avsluta detta inlägget på..

- Ni kan läsa om det på min blogg senare i eftermidda'... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0