Uppdatering.


     2011-04-14 | 23:23:05

Detta inlägget riktar sig nog mest till min mamma som är nedrans intresserad utav min statistik :P

Den var ganska så hög igår, men tisdagen och torsdagen har haft fler besökare.. Men kanske beror antalet besökare idag på att det inte fanns något att läsa igår så de blev tvugna att kika in idag också :P

Efter att ha läst din kommentar, visst blir man sugen på att fortsätta att gå i gruppen bara för att men det är ju inte heller en så bra anledning. Men jag vet inte, jag får väl dividera om detta med dig över en drink under veckan som kommer å efter det får vi se ifall vi är på samma våglängd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0