2 veckor 4 dagar.


     2011-08-11 | 23:51:04

Visst var det ett tag sedan jag uppdaterade här, men nu äntligen! Mitt första inlägg skulle ju kunna vara roligare men just nu är detta vad jag tänker på...

Vänskap. Det är mer nu, under senare tid som jag börjat fundera riktigt mycket på det. Vad man har för vänner eller om man ens kan kalla det vänner? Jag är lite kluven faktiskt... Kanske ett avslut på ett eller flera håll vore på sin plats? 

Å som vanligt när man skriver ett inlägg som kan verka riktat mot någon/något så.. det är bara mina tankar. Å jag är ledsen om ni tar åt er men då kanske ni borde börja fundera på varför istället för att fråga om det är "dig" jag menar.. 


Idag var även första gången jag satte mig bakom ratten och gasade, växlade, styrde och brumma på som bara den i en timma :D Imorgon kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0