5.


     2011-08-23 | 08:54:22

Igår vart det tre hejdundrandepass på gymmet :) Skulle det inte vara för att det känns så mycket i benen skulle jag gladeligen säga att jag skulle göra om det, nu är jag mera tveksam :P Å andra sidan är det en hel vecka kvar tills man kan köra samma pass igen så nog hinner man läka ihop allt!

Ska alldeles strax ta tag i dagen för att vara redo tills ikväll då det blir zumba och yoga. Sen borde jag nog börja leta upp något tills på lördag så man kan bjuda på något gott :) Men det valet är svårt... Tårta, bakelse, bullar, kakor, muffins, glass?! Listan kan göras lång därför uppehåller jag mig nog med en massa annat för att slippa fundera på vad man kan hitta på :P Riktigt bra lösning!.... Eller inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0