Bäst av alla.


     2011-08-15 | 14:13:27

Idag pep klockan 07.00, hoppade upp ur sängen gjorde gröt och väckte Micke. Han hade nämligen fått en snilleblixt om att vi skulle vara med på pumpen som började 08.30. Läs nu detta riktigt noga, vi kom dit!!

Å nu sitter jag mest och väntar på att nästa pass ska dra igång, men innandess vill jag bara dela med mig utav lite saker.. Det är att jag har genomgått en rad olika förändringar och visst har jag mig själv att tacka men framförallt en person, mitt hjärta! Utan dig hade jag nog fortfarande varit som huset i backen ;)

Jag älskar dig tokmycket och du gör mig till en bättre människa, du är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0