Tisdag.


     2011-08-16 | 08:49:33


                   

Konstigt nog är jag inte helt slut i kroppen efter gårdagens pass (pump, step/styrka och aerobic). Det enda som känns lite tungt är väl benen, men va fasiken! ;) Snart ska jag bege mig ut på en liten promenix och efter det invänta klockan att det ska bli dags för gymmet igen :) Ska sanningen fram är jag sugen på att dra ner redan nu och köra ett pass... Stört!

Imorgon tycks det inte bli någon träning, jag ska förhoppningsvis infinna mig på bilskolan tillsammans med Lasse för att gå en handledarkurs ihop så jag kan börja köra på de riktiga vägarna. Tummen upp :D Självklart kommer jag meddela er när det är dags att hålla sig inne och borta från vägarna, ingen panik alltså!

Min födelsedag närmar sig också med stormsteg, tänka sig snart har jag levt i 24 år. Nästan lite skrämmande, men det känns ändå bra att jag börjar komma till rätta i livet igen :) Det som återstår nu är väl bara att komma på vad man vill göra... Å det är ju lättare sagt än gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0