Zumba.


     2011-08-14 | 09:01:11

Uppe tidigt idag trots att det är helg och jag brukar tillåta mig att sova längre.. Men se det går inte! 10.30 befinner jag mig nere på gymmet och svänger på höfterna tillsammans med världens bästa mamma, zumba står på schemat.

Frågar du mig så var det lite sisådär första gången vi testade, jag har nog inte riktigt bestämt mig för hurvida jag tycker om det eller inte. Men kvällen avslutas på bästa möjliga tänkbara vis :) combat!! Å där imellan blir det nog lite mer bilkörande.

Nu ska jag packa väskan och fixa till mig :D


4/8-11 - Sthlm, "grönan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0