1 vecka 6 dagar.


     2011-12-14 | 14:48:29

Det är ju rysligt vad duktig jag varit det senaste på att knåpa ihop meningar hit.. Ironi så det skriker om det! Har lusten försvunnit eller äre så att jag faktiskt har annat för mig? Att jag försöker få mitt nya liv att gå ihop. Jag antar att det är det senaste alternativet.

I måndags började jag plugga. Jävlar vad mycket tal det finns i en mattebok. Sinnessjukt. Jag är faktiskt lite orolig över hur jag ska hinna med allt, samtidigt som något ska fastna så att jag blir godkänd när det vankas prov. Vissa grejer är jag riktigt duktig på, faktiskt så duktig att jag själv blir chockad och undrar hur i helsike jag kunde få IG. Jag är ju liksom smart ibland (utan miniräknaren). På tal om miniräknaren så verkar det inte vilja samarbeta med mig längre. Eller kanske något tal till, men knappast så många tal som den skulle behöva samarbeta med mig. Hör och häpna men batterier till miniräknaren står högst upp på min önskelista i år. Jag skulle inte gnälla om jag fick just den julklappen liiite tidigare. Men för att det ska ske, äre lika bra att jag övertalar någon vänlig själ (troligtvis mamma) att köra mig någonstans dit jag kan handla batterier.

Mer då? Körningen sysslar jag också med. Läser teori så gott jag kan. Men jag kan erkänna att jag varit dålig på den fronten. Så jag får lägga på ett kol där. Körningen går väl okej. Hade det inte varit för dendär j*vla grisen sist som började tuta bakom mig hade det säkert gått bättre. Men det funkar.

Min andra hälft (Micke), hittade en ganska så intressant grej igår. Ett arbete rättare sagt. Hade varit kul, riktigt kul. Men jag antar att jag inte har någon chans. Men det hade varit roligt. Jag kanske ska ta ett litet snicksnack med Micke sen igen och se om vi kommer fram till något. Det som kanske oroar mig lite är att jag hoppar på lite mycket saker så att jag inte hinner med det andra eller tredje. Men jag antar att det är såhär i det verkliga livet. Man ska pussla för att allt ska gå ihop. Problemet är bara att jag är tvungen att pussla fastän att jag "bara" har solhem.

Nope, jag ska fixa till mig nu. Packa träningsväskan och jobba på kroppen lite. Mina hjärnceller demonstrerar så mer matte blire inte förren ikväll. Och innan träningen ska jag se vad det är för några rötägg som befinner sig ute på vägarna, övningskörning står på schemat om ca 60 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0