Matte.


     2011-12-21 | 22:19:35

                     
bilden har absolut inget med texten att göra. Jag längtar bara efter sommaren. Eller sol och värme iaf.

Den jävlen som uppfann matteboken och tal tror jag minsann har något allvarligt fel i huvudet. Människan som uppfann miniräknaren däremot, en riktigt förståndig människa :)

Har räknat matte hela dan idag, antagligen därför jag spyr lite smått över den. Haha, vem försöker jag lura?! Jag spyr över matten även när jag inte räknar. Det blir bara lite mer tydligt när jag är tvungen att sätta mig med böckerna och räkna. Men en sak kan jag vara glad över, jag överraskade mig själv med att räkna ut en B uppgift bara sådär huxflux som att jag aldrig gjort annat. Så lite hjärnceller har jag minsann. Tummen upp för det! :)

Imorgon äre lite utav en fixar dag, samtidigt som jag ska hinna med att räkna några tal. Ska inhandla nytt kollegieblock också för jag har minsann nästan räknat slut på ett redan! Då kanske ni förstår hur jävla många uppgifter det är att göra. Jag menar.. Jag började med matten den 12:e och redan nu den 21:a har jag avverkat ett helt kollegieblock och det ska också tilläggas att jag skriver fasiken inte stort.

Tanken slår mig faktiskt lite nu att det kanske inte är så konstigt att jag inte blev godkänd i matten, med tanke på att jag klarade mig gott och väl på ett block i skolan. Kanske ett halvt tillochmed. Den ena halvan utav blocket bestod utav en massa kladd och arga ord om matte. Hahaha!

Nu ska jag sortera tvätt, 04.30 piper klockan imorgon då ska jag agera exemplarisk flickvän och slänga på motorvärmaren åt herren. Vad gör man inte i hopp om att tomten ska se hur snäll jag är?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0