Äckel-hotell-frukost.


     2011-02-16 | 03:38:54

I normala fall brukar hotellfrukosten vara något man längtar att stiga upp till, idag var fallet likadant men det vände rätt fort efter att jag sett utbutet. Jag kanske blivit kräsen och bortskämd för fy attan!!

Hädanefter blire frukost på rummet i form utav bananer och yoghurt. Det blir en "smal-vecka", äta upp oss kan vi göra på nästa hotell :) Det märks nog att jag vill härifrån...

Nu ska jag försöka sparka liv i herren som ligger och sover jämte mig så att vi kan komma ut nångång. Han är väldigt trött idag, men han får faktiskt skylla sig själv. Ingen som tvingar honom att kolla på fotboll klockan tre på natten....... Jag antar att det kommer bli ett litet utbrott från bådas sida innan han är uppe och vi är påväg, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0