Första natten.


     2011-02-23 | 17:56:00

                 

Jag har ju inte hunnit uppdatera så mycket sedan vi lämnade Talay, men nu ska jag minsann komma ikapp :) Första natten avklarad och jag kan inte klaga. För det första har vi "som vanligt" blivit uppgraderade till ett bättre rum och tro mig när jag säger det, på Avista, då är det verkligen ett bättre rum ;)

Visst har vi haft lite myror på besök, men det börjar man bli van vid nu. Lite myror vad gör det? Förra året hade vi fåglar, bi/geting? och en ödla sista dagen på Avista.. Men det är förlåtligt!! Allt annat är tipptopp! :) jag längtar inte hem det minsta! Eller lite kanske... Men ifall jag ska dö någonstans så är det i en säng på Avista med alla nära och kära runt mig, för jisses... Vilken säng! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0