Fredag - Marknad.


     2011-02-11 | 12:46:42

Som vanligt sitter jag/vi i lobbyn, haha ganska så underhållande idag. Någon gubbe som står och pratar med en reseledare om att han inte är nöjd om något, skitförbannad är han :) För oss levande som har annat att irritera sig på är det ganska så underhållande ;)

Ska strax sticka och äta, sen blir det marknad = shopping! Får återigen ursäkta den ofantligt dåliga uppdateringen som jag lovade dyrt och heligt skulle bli bättre, men tiden räcker inte till. Haha, för OJ så mycket man gör när man ligger och solar och sprattlar runt i vattnet hela dagarna ;)

Har iallfall hunnit med en hel del annat, idag tex så fixade vi första träningspasset och snacka om att jag kommer vara smått förlamad i mina ben imorgon. Smällar man får ta antar jag :) Pedikyr/manikyr/fotmassage allt såntdär som är alldeles för dyrt att skämma bort sig med hemma har vi avklarat och har redan planer på nästa behandling :)

Har varit inne i patong och sprunigt runt en stund, blev kär i ett par skor så dem ska jag bannemej ta med mig hem nästa gång :) Just det! innan jag slutar för magen skriker efter mat och sakerna på marknaden kanske hinner ta slut ifall jag inte kommer dit i tid så måste jag bara berätta...

Vi blev uppgraderade till ett BÄTTRE rum, helt gratis! första reaktionen var som vilken annan människa som helst, ÖVERLYCKLIG! Men det visade sig senare vara en nedgradering då det är en bostad för kackerlackor och man måste leka rörmockare efter varje toalett besök :/ Men å andra sidan, jag får väl stå ut.. jag vet ju vad som väntar om några veckor.. Avista :D

                    
Då det är förbannat segt att ladda upp bilder så väntar jag med det tills nästa hotell :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0