Frihetsgudinnan.


     2011-02-23 | 11:52:55
Hör och häpna, vi har stuckit ifrån Thailand! Haha, bara helt sådär fick vi en idé att överge detta paradis för att kolla annat :) Det är roligt att vara impulsiv, men detta? Det slår nog allt!

Joojoo, jag förstår att ni säkert tror att jag skojar, men bild bevis finns. Kolla bara här..

                
                
Ser ni? :) Det ska också tilläggas att hon stod såhär ett BRA tag! Så det är inget som bara kommit med. jag har dessutom tillstånd att publicera bilderna, då jag äger dem ;) man ska alltid tänka på hur man för sig, man vet aldrig vad som fångas på bild ;)... haha!!

                
Det verkar vara jobbigt att agera frihetsgudinna eller så är det åldern som tar ut sin rätt eller kanske båda :P Å mamma, oavsett vilken bikini du har å hur den sitter på dig så kan jag LOVA att du kommer vara miljoner gånger snyggare än denna varelse.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0