Karon.


     2011-02-15 | 12:45:04

Idag går vi in på vecka två här i Thailand och destinationen är Karon beach, Talay hotell. Vet inte riktigt ifall jag är supernöjd med hotellet men det kunde ha varit värre :P Kunde ju faktiskt varit en orm som låg i sängen....

Vi har bara ett dagis precis utanför våran balkong med en massa skitungar som springer runt och skriker och leker! Ifall det inte vore så hårda straff på mord hade jag nog börjat överväga detta och vi har ändå bara varit här i några timmar :) Jag börjar nu fundera på ifall jag valde rätt som tjatade till mig en plats till Turkiet med mammsen och co%... ;) 

                 
                                         ett plus med förra hotellet.... :P

Som tur är ligger havet nära med BARA 10 minuters gångavstånd och en jäkligt trafikeradväg att passera innan man är framme! Visst kan det inte bli bättre? Men det blir det förstår ni... Jag såg ganska så nyss att på rummet fanns det EN mygga. Men som sagt var, det kunde varit värre och vi har bara varit här i några timmar :P

Tummen upp för det trådlösa nätet som finns på rummet dock! Superbra :) Och solen.. För jäääklar i havet vad den tagit idag :) Det gillas!

Som vanligt när jag bloggar ska jag avsluta nu för det är dags att få slut på kurrandet i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0