5 skor = 130.


     2011-02-19 | 10:49:01

Igår när vi gick våra 4 kilometer för att äta pizza på zorrentos så "råkade" 3 par skor hamna i en påse som sedan blev kvällens accesoar, inte mig emot! Sen kommer Maistro med den genialiska planen att vi ska ta en annan väg tillbaka.....

Jag kan inte påstå att jag var så road först då han prompt propsade på att det skulle komma en korsning efter ett tag.. Efter ett tag blev sedan, Snart, här framme precis, bara runt hörnet här osv... Vi gick på den mest ödsligaste vägen som man kunde gå på och jag kan lova att hjärtat var i halsgropen! Jag kunde ju inte dö nu!! Inte när jag precis införskaffat mig nya skor... Ni förstår säkert själva.

Efter att vi gått betydligt längre än 4 km, var det som att hitta en oas mitt i öknen! Världens underbaraste affär, mitt ute i ingenstans på ett ungefär, skoooooor en massa skor! :) I alla möjliga utföranden och inte alls särskilt dyrt heller. Helt makalösa skor, jag skulle kunna fortsätta i en evighet, det var ungefär som att kliva in i himmelriket ;) Ut traskade jag sedan med en ny påse och två par skor rikare ;) Lycka!

Sen gick jag med ett stortstort leende hela vägen hem till skabb-hotellet :) Att vi gått en sabla omväg spelade ingen roll längre, det var det värt! Och hade jag inte varit så uppe i att kolla på alla skor som fanns hade jag kanske tänkt på att ta ett kort, det får bli nästa gång istället.. För att jag ska dit igen det råder det inga som helst tvivel om, frågan är bara när... :)    

   

    
Som rubriken lyder 5 par = 130 kr, billigtbilligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0