Snart.


     2011-02-06 | 10:29:44


Yääy, snart snart snart men inte tillräckligt snart för att börja känna fjärilarna i magen, men Snart. Vid 4 tiden inatt kommer jag antagligen gå på högvarv men ändå vara som en inlindad mumie/zombie. Då kommer jag ha fjärilar i magen som en tok, det slår jag vad om! Kommer inte kunna öppna munnen i risk för att fjärilar skulle flyga ut :P

06.25 då påbörjas resan mot sol och värme och jag finner inga ord att beskriva denna längtan med men OJ vad skönt det ska bli. Det är lite komiskt att tänka att jag snart kommer glassa runt i bikini, ligga på stranden och vid poolen och inte ha en endaste tanke på tjock-jackor/vantar/mössor/halsdukar/snö/slask/regn... Underbart!


bild från google.

Nu ska jag spendera mina sista timmar med att leka med Oskar och mysa med mamma :) Jag menar, man vet ju faktiskt inte ifall planet störtar eller ifall något annat inträffar som gör att man kanske inte kommer tillbaka... Positiva jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0