Solat och badat.


     2011-02-19 | 15:00:00

                 

Legat på stranden och solat hela dagen idag, imorgon blir det likadant! Det ska ju förhoppningsvis ge lite resultat även ifall jag tycker att jag är blek som en snögubbe... Konstigt dedär.. Jag tycks inte få någon färg :(

Har försökt fånga fiskar medans vi badat, idag hade vi bete också! Eller jag vet inte ifall man kan kalla det bete direkt.. När jag skulle flytta på solstolen så lyckades jag på något vänster riva upp foten så att det började blöda. Ajajaj!! Men jag får se det positivt istället, foten kunde ju gått av....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0