Trend.


     2011-02-23 | 14:35:00

:( Jag vet inte vad det är, men det verkar vara något som alla par går igenom nu.. Trubbel i paradiset.. Lite tråkigt att det ska utspela sig på andra sidan jordklotet så "rymma" det kan man inte direkt!

Jag har övervägt att hoppa från balkongen, dränka mig själv i poolen, gå ut mitt i gatan utan att se mig för, sälja mig själv.. Som ni hör har jag redan hunnit gå igenom en hel del men jag kommer ändåså bara tillbaka till en och samma sak...

Ifall nu Micke, tycker att det är kul att glo på andra fine, då kan han göra det! Men han behöver verkligen inte ta kort på skiten! Borde jag överväga ett avslut? 

                 
                        OCH till hans försvar "jag skulle ta på båtarna".... << joojoo!!!



*Ifall det nu är någon som inte förstår det hela så är det en hemskans massa ironi kring detta. Det var bara det att han sa att han ville ha på båtarna, och sen drev vi det vidare och vips hade jag ett intressant blogg-inlägg ;)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0