Underbara dag.


     2011-02-15 | 17:51:11

                  
                                                en puss till min mamma! ♥

Att hotellet kanske inte riktigt lever upp till förväntningarna det har jag redan beklagat mig över, men jag är själaglad över internet och shoppingen! Jag dör!!!! :D

Jag skulle faktiskt nästan kunna springa hela vägen hem till mamma och ge henne en puss på munnen, säga att jag saknar henne och sen springa tillbaka för sååå lycklig är jag faktiskt! :) Shoppingen slår ju allt, å då menar jag verkligen allt! Köpte ett par skor för 20 spänn och då prutade vi inte ens :) Då mår man toppen! Här ska shoppas! Det är faktiskt lite synd att vi har x-antal dagarkvar för det innebär ju att jag måste begränsa mig lite... Jag vill ju kunna få plats med just "dendär" saken när vi åker hem så det gäller att inte handla föööör mycket. Men det är svårt. Riktigt svårt!! Men å andra sidan.. Man kan ju köpa en extra resväska eller två ;)....

Nu ska jag duscha, smörja in mig och krypa ner i sängen och mumsa chips.. Imorgon äre ett träningspass på schemat och enligt mitt hjärta så får jag äta vad jag vill när jag tränar* ;) Underbart!

* jag får alltid äta vad jag vill, men jag kan äta utan att jag ska klaga över vikten å utseendet ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0