Vid poolen.


     2011-02-18 | 04:15:23

Godmorgon vänner! :) Idag har jag tvingat Micke till att vi ska stanna vid poolen. Kanske inte jättekul men jag känner att jag måste vila en dag från solen från igår... Klart att det är lockande att pressa på idag igen, men jag vill kunna sitta och ligga också när det väl behövs.... Imorgon återgår vi till normala rutiner!

Testade "Håkans bar" igår, men herregud vilka överpriser! Sannolikheten att vi går dit igen = noll. En singha kostade 120 baht!? I vanliga fall kostar ölen 40-60 baht. Våran totala summa slutade på 280 baht, vilket också var dyrare än våran middag? Så betyget på "håkans bar"... En gång, ALDRIG mer!

                                

Idag har vi planer på att GÅ in till Kata, käka på Zorrentos ;) Då förstår ni hur goda pizzorna är där ifall man väljer att GÅ 4 km... Självklart kan man ta tuktuk, men det är ju en viss charm med att gå också ;) tar lite längre tid bara. Men vem behöver stressa? Vi är ju på semester. Å sen eftersom att gymmet här är så dåligt kan man ju förena nytta med nöje genom att ta en liiiten promenix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0