Avbryter trenden.


     2011-01-23 | 14:14:18

Hemskans vad aktiv jag varit med bloggandet, kanske dags att göra ett inlägg? Berätta att jag lever, andas och fortfarande går omkring på denna jorden...

Har fått en hel del idér det senaste. Vet inte ifall man ska räkna dem till det bättre dock då det handlar om vikt/mat/utseende. Jag har kanske slagit knut på mig själv så gamla idéer ploppar upp och låter som ytterst intelligenta och väl värda både ett och två försök?.

Haha nu kommer vi till det ironiska då.. Jag ska nu ställa mig och försöka baka ätbara chokladbiskvier :) Jag undrar också hur jag tänker ibland när jag överväger vissa dieter för att avsluta med att baka?...

Va är det för fel på mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0