En nyhet.


     2011-01-12 | 15:10:17

Nog för att jag är trött och inte har något jätte vettigt att dela med mig utav så fick jag mig en underbar nyhet uppe på solhem idag :D Ett till avhopp :D Haha, det kan inte bli bättre!!!!

Nu är vi "bara" fem. Frågar du mig så är det underbart, helt perfekt! Mycket enklare med en mindre grupp, men jag ska ju inte ropa HEJ än.. För det kunde ju komma in fler, men ifall man ska tro på X&X så ifall vi som är kvar fortsätter med våran otroliga närvaro så behöver ingen mer hoppa in :) Å ifall någon är påväg in så verkar inte en pakt vara helt utesluten :P

Ifall man skulle fortsätta med fotoalbumet? Ta en kopp varm choklad? Ta en powernap? Haha, det finns ju en massa alternativ ;)

                   
                                                             en ovanlig jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0