Förbannade album.


     2011-01-12 | 23:07:39

Jag spyr!!! Jag spyr på det satans-jävla-förbannade-fotoalbumet!!! Jag dör, tar livet av mig, hoppar ut genom fönstret! Stenar mig själv till döds med snöbollar. Förfryser och bryter armar och ben som en tunn pinne i skogen när människorna i vita rockar ska hjälpa mig upp.

Dränker mina sorger och min frustration i mängder utav te, grattis jag kommer kissa ner mig inatt! Kommer lukta vanilj, jag har mitt te att tacka :)

Jag har bara en fråga, vems jäkla idé var det att hitta på fotoalbumet? Det är den mest idiotiska uppfinning som någonsin uppfunnits! Jag vill aldrig mer i hela mitt liv se ett fotoalbum eller hålla i ett!

Trots att jag får "hjälp" så... Det ser ju ut som att en 3-åring gått loss å stavningen? mördarEbacken?! Vad sysslar du med? Vaddå att det inte finns något som heter mördarbacken?! Å du säger att JAG, att JAG tappar greppet?!?!

... Jag kan ändå inte låta bli att älska dig.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0