Förbannade dag.


     2011-01-13 | 18:50:05

Usch säger jag bara, USCH för den där jävla psykologen på solhem!

Släppte den stora bomben idag att jag skulle åka till Thailand. En normal person hade kanske blivit chokad men ändå visat glädje. Iofs, är man psykolog är man inte normal. Man gillar att snirkla sig in i andras hjärnor och försöka förstå hur de fungerar. Tyvärr lyckas inte min psykolg så bra med det.

Mamma tror att han ville provocera, men jag vet inte det. Han undrade hursom ifall tanken var att jag skulle komma tillbaka till mbt efteråt. Men vafan? Är inte det en självklar fråga? Det är väl klart att jag ska. Det gjorde mig förbannad. Bara för att jag åker iväg betyder ju inte det att jag tänker avsluta kursen? Man behöver en paus ibland bara. Man behöver få komma bort och bara vara. Inte ha en jäkla massa måsten. Å nu under senare tid har det varit en jäkla massa måsten.

Äsch, svårt att förklara, det är ju jag som låter dum som blir arg över en fråga. Men.. Åh, borde radera inlägget. Jag är för trött för att skriva detta. Blir ju piss.

Powernap, JATACK! Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0