Upp med hakan.


     2011-01-17 | 00:18:27

Blää, finns mycket jag skulle kunna blogga om men jag har varken ork eller lust. Kanske borde jag ta en paus? Eller haha, jag behöver inte ens informera om det eftersom att det inte är så vidare många som läser här ändå..

Positiva jag liksom?... Ska sanningen fram så under de senaste dagarna har jag faktiskt haft svårt för att se positivt på saker. Vilken depprimerande-självmordsbenägen-sate jag låter som nu.. Trevligt! Inte riktigt det som var tanken. Men jag har väl bara en "mindre bra" period helt enkelt. Eller äre kanske mensen?

Jag vet inte och jag skulle inte kunna bry mig mindre just nu. Jag har annat att tänka på. Typ, vad jag ska drömma om inatt :)

Godnatt vänner.


bilden har jag snott/lånat ifrån google i vanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0