Söndag.


     2011-07-24 | 21:27:44

Idag är det söndag vilket gör det ganska logiskt att det var lördag igår isf :) Trots att jag är lite förkyld så hade jag/vi en toppen kväll igår :) Absolut högsta betyg! Lite grillning, bakning, alkohol och "dans". Den enda missen som gjordes var väl egentligen att ingen tog kort, och då ska ju kanske det tilläggas att iaf jag brukar vara väldigt flitig med kameran när det väl gäller.. Tydligen inte igår, men det kommer fler gånger det är jag säker på!

Idag värker fötterna och det vore en lögn att säga att hjärncellerna jobbar på högvarv, de har tagit semester och stängt av helt idag! Efter tinitus och bastudans på Harrys igår är väl det kanske inte så konstigt. Dock är kalorimuffinsarna ett minne blott, om det inte hade varit för att de serverades till frukost också ;) Som det kan gå! Men kul vare och jag ser redan fram emot nästa upptåg! :)

Imorgon är blir det andra bullar, då blire ett eller två underbara besök på gymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0