Teater.


     2011-07-12 | 23:25:35



Karius och Baktus

Baktus, vingummi och Karius.

Tandborsten

Karius och Baktus gömmer sig för tandborsten.

Här kommer borren.

Karius upptäcker att det inte finns några hål längre.


Oskar och jag :)

Haft en kanon dag med Oskar! Att gå på teater har aldrig varit min grej, eller jag har intalat mig själv att det inte är min grej men jisses vad fel jag hade! Haha, de var ju riktigt kul att gå på teater. Skrattade som en idiot vissa stunder, så jag har inget att klaga på! Hoppas bara att Oskar uppskattade det lika mycket som jag ;)
 Vi hade våra favoriter, vingummit och tandborsten.

Slutsumman utav dagen, jag är kanon nöjd trots missödet att förväxla vilket gym combaten hölls i :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0