Begravningskista.


     2011-06-24 | 13:41:04

Det gör ont i hela min själ, men nu är död. Du är borta och du kommer aldrig mer tillbaka jag kommer alltid att minnas dig. Vi har levt ihop i nästan 24 år men nu valde jag att bryta upp. Jag grät igår, idag är jag mest fascinerad. Hur du, någon som är så "liten" kan bringa så mycket smärta?!

Känsliga besökare varnas, bilderna är starka och detta är inget man ska testa själv hemma.

                   
                    
                   
                     

Efter 1 timmas gapande, och en ganska så udda konversation med tandläkarna så var det klart. Jag blev 1800 kr fattigare + en visdomstand mindre. Men jag blev ju en kista rikare (en sån som alla barn får) och ett par skor rikare. Å inte att glömma, jag kan ju nu stolt säga att jag minsann också har sytt ;) Så kanske gick det jämnt upp ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0