Förra lördagen.


     2011-06-04 | 18:15:19

För en vecka sedan var jag ju som bekant hemma hos Majsen för att ta "farväl", hon förflyttar sig lite längre uppåt i vårat avlånga land. Jag är både glad och ledsen på samma gång, men mest glad :) Det finns ju faktiskt en väldig fin anledning till varför. Men usch vad jag kommer sakna henne! Tacka vet jag telefon, internet och tåg/buss/bil/flyg ni fattar poängen! :) Nu önskar jag dig/er all lycka i nya bostaden och hoppas på en liten inbjudan som lampa/tvättmaskin/sällskap..

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta kvällen riktigt mer än att den var kanon! :) Den innehöll allt som en perfekt kväll ska göra. En massa skratt, spel, roligt sällskap, en å annan %-haltig dryck, dans, tatueringar... Det var kanon! Det enda som kanske inte var på våran sida var väl vädret, men vad gör det?! En bagatell. 

                 
                                    Världens Bästa Majs och jag, eller ah.. Kattsson!

                  
                                    Före                                           Efter
                Som vanligt fixade Majsen till mig lite innan utgång :) Precis som förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0