Läsa bok.


     2011-06-16 | 10:02:54

Nu ska jag göra något som kommer göra mina närstående riktigt förbannade. Jag tänker strunta i solhem och istället lägga mig ute och plugga körkortsteori. Så helt värdelös är jag ju faktiskt inte :)

Dessutom är det väl ändå bättre att jag gör något som får mig framåt i livet istället för att prata om samma skit som inte tar mig nånvart? Rätta mig om jag har fel. Sen kanske jag ska inflika att jag vet att man inte bara kan hoppa över saker hur man vill, men det går liksom inte att jämföra riktigt på samma vis. Ett jobb och en timma hos en psykolog som man inte alls går ihop med. Ni hade säkert också förstått ifall ni var jag. Så inga sura miner nu tack!


... jag vill utomlands, där solen infinner sig varje dag ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0