Sanslöst.


     2011-06-20 | 10:12:42
Alltså jag dör, jag fullkomligt kriverar!! Det bara small till i munnen och jag var tvungen att spotta ut frukosten. Å jaa.. Mycket riktigt där ligger det en bit tand :( Hur stora är oddsen liksom?! Jag ska till tandläkaren om 3 dagar för att dra ut dendär jävla tanden som växer fel med 90° vinkel, å nu tvingas jag dit för att min rotfyllningstand som jag gjorde om sist har gått av?!....... Jag funderar starkt på att dra ut tanden, men hur snyggt kommer det bli? Why god, why?!?!?!?!


sen blire gymmet, morgon å kvällspass idag :) Tjoohoo liksom!!



3000 fattigare men en tand rikare... mjaa... Allt är ju relativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0