Fotvärk.


     2011-03-04 | 15:20:08

Mina fötter brinner, ömmar, dunkar och skiftar i färg!! Idag har vi GÅTT Malaysia runt säkert tre varv utan att överdriva! Vi fuskade och tog tunnelbanan när vi skulle över till andra sidan stan..

Idag har vi minsann varit allt annat än turister. Idag tror jag bestämt att man skulle kunna kalla oss "affärs-människor" för jisses vad vi har flängt från huvudkontor till huvudkontor. Å innan vi började flänga så uppgraderade vi oss lite vad gäller hotell standarden. För en affärs-människa kan ju inte bo på ett skabb hotell. Nu mera bor vi på G Tower Hotel :D

Vårat första mål denna dag var att avboka en flygtur så att vi slipper flyga tillbaka till Phuket för att sova där en natt för att sedan åka tillbaka till KL (kuala lumpur, malaysia) för att hoppa på flyget här som ska ta oss vidare hem. De vi frågat tidigare har sagt att de inte kan göra något, att det är någon slags "special biljett" men att vi kunde kolla med huvudkontoret, vilket vi idag också gjort. Gissa vilka två människor gick ut därifrån efter 10 minuter (5 minuter i kö) med en helt ny resrutt? Joo, nämligen jag å Micke. Nu stannar vi i KL en dag till :D Och slipper 2 flygturer!

Det andra var sedan att leta upp Qatar airlines för att avboka biljetten från KL till Phuket. Alltså, Qatar-biljetten köpte vi för att våran start biljett med Malaysia airlines avgick ifrån Phuket. Det är invecklat, inte ens jag själv fattar! Men allt är löst i alla fall och vi kommer hem som normalt ifall inte planet störtar eller ifall det visar sig att hela resan hem blivit avbokad.


Efter allt flängande idag kan jag säkerligen trycka i mig 352 stycken munkar utan dåligt samvete!



Detta inlägg skulle ha kommit upp för nån dag sedan, vet inte vad som hänt :(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0